AUDYT BEZPIECZEŃSTWA PODATKOWEGO -ABP
Aktualne działania organów skarbowych koncentrują się na pozyskiwaniu wpływów do budżetu poprzez ujawnianie niekorzystnych zjawisk w obrocie gospodarczym.
Audyt podatkowy daje możliwości wczesnego i legalnego usunięcia błędów w rozliczeniach podatkowych, a tym samym zwiększa szansę uniknięcia ryzyka związanego z odpowiedzialnością karną, skarbową, podatkową i finansową.
- 70% ankietowanych wśród podmiotów gospodarki narodowej boryka się z problemem niepoprawnych rozliczeń podatkowych.
Nieprzejrzystość systemu podatkowego oraz skomplikowane i często zmieniające się uregulowania prawne, powodują szereg problemów z prawidłową interpretacją przepisów prawnych. W ramach audytu bezpieczeństwa podatkowego wnikliwie weryfikujemy prawidłowości rozliczeń w podatkach pośrednich i bezpośrednich.
Nasz zespół to eksperci działający pod kierunkiem Advisory Scientific Committee w składzie Prof. Dr. Friedrich Schneider oraz prof. dr hab. Konrada Raczkowskiego. Posiadamy praktykę i doświadczenie, gwarantujemy pozyskanie w krótkim czasie pożądanej wiedzy, znaczące oszczędności oraz bezpieczeństwo podatkowe.
AUDYT BEZPIECZEŃSTWA PODATKOWEGO – zakres
W ramach audytu bezpieczeństwa podatkowego wnikliwie weryfikujemy prawidłowości rozliczeń w podatkach pośrednich i bezpośrednich.
- poddajemy ocenie wdrożone procedury w firmie mające na celu ochronę przed oszustwami podatkowymi w zakresie podatku VAT
- przedstawiamy ryzyka w podatku VAT, wynikające z braku dokumentacji, potwierdzającej należytą staranność lub dobrą wiarę, jaką wykazać należy w ewentualnych postępowaniach organów podatkowych
- określamy prawdopodobieństwo uczestnictwa w karuzeli podatkowej
- oceniamy kompleksowo prawidłowość rozliczeń podatków pośrednich w transgranicznym obrocie towarami i usługami, poprawność stosowania stawek VAT oraz zwolnień podatkowych
- oceniamy legalność planowania podatkowego w tym weryfikujemy czy nie miały one na celu wyłącznie osiągnięcia korzyści podatkowej
- szacujemy ryzyko wystąpienia nieprawidłowości podatkowych w przypadku podjęcia postępowania przez organ podatkowy w okresie objętym badaniem
- rozstrzygamy zawiłości i niejasności zagadnień związanych z klasyfikacją przychodów i kosztów podatkowych w PIT i CIT
- przeprowadzamy analizy skutków podatkowych transakcji kapitałowych, fuzji, przejęć, zbycia i likwidacji podmiotów gospodarczych
- identyfikujemy agresywne formy planowania podatkowego w zdarzeniach przeszłych i planowanych
- oceniamy działania w grupach kapitałowych ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania umów o unikaniu podwójnego opodatkowania oraz weryfikacji wdrożonych w przedsiębiorstwie rozwiązań w kwestiach międzynarodowego prawa podatkowego.
- przedstawiamy podatkowe skutki prowadzonej działalności w formie oddziałów i zakładów, dokonywanych inwestycji zagranicznych, transferów zysków oraz zastosowanych cen transakcyjnych
- legalność zastosowanych optymalizacji podatkowych i prawidłowość rozliczenia podatków u źródła w kraju i za granicą.
Szczegółowa oferta tutaj: Szczegółowa oferta ABP
Schemat i mechanizm finansowania z odpisem PFRON
Jak to działa?
Przedsiębiorstwa zatrudniające powyżej dwudziestu pięciu pracowników płacą składki do PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych), jeżeli zatrudniają mniej niż 6% osób niepełnosprawnych.
Dla przykładu przedsiębiorstwo, które zatrudnia 100 osób musi zatrudnić 6-ciu niepełnosprawnych pracowników, wówczas nie płaci składki. W przypadku kiedy nie zatrudnia osób niepełnosprawnych płaci co miesiąc ok. 10 tyś. zł na rzecz PFRON, czyli rocznie 120 tyś. zł.
50% wyżej wymienionej kwoty, przedsiębiorstwo może wydać, kupując usługi w evoSOLUTIONS, drugie 50% i tak należy wpłacić do PFRON zgodnie z ustawą o Rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Artykuł 22, pkt.3.
Przedsiębiorstwo nadal wydaje 120 tyś. zł, ale dostaje usługi warte 60 tyś. zł i fakturę VAT obniżającą podstawę opodatkowania!
Współpracując z nami mogą Państwo znacznie obniżyć koszty redukując obowiązkowe wpłaty do PFRON.
SYMULACJA DZIAŁANIA REFINANSOWANIA
Faktura za usługi
Roczna wpłata na PFRON
Klienci evoSOLUTIONS
Pozostałe firmy
Klienci evoSOLUTIONS
24 000 PLN
24 000 PLN
100 pracowników
Pozostałe firmy
48 000 PLN
Klienci evoSOLUTIONS
60 000 PLN
60 000 PLN
250 pracowników
Pozostałe firmy
120 000 PLN
Klienci evoSOLUTIONS
120 000 PLN
120 000 PLN
500 pracowników
Pozostałe firmy
240 000 PLN
Klienci evoSOLUTIONS
240 000 PLN
240 000 PLN
1000 pracowników
Pozostałe firmy
480 000 PLN
Zaufali nam
Lidia Ogrodowczyk
Specjalista ds. wsparcia działu HR
Dział handlowy
tel. 536 732 215 biuro@evogroup.com.pl